3 spillere skifter til OB

20. juni 2021 kl. 18:07

Sæsonen er ved at være slut og sommerferien venter lige rundt om hjørnet. Når vi starter efterårssæsonen op igen, så bliver det med 3 spillere mindre, da de har fået tilbudt og sagt ja til en plads på OBs akademi, hvor de skal spille for den kommende U13 årgang (2009).

Der er tale om følgende spillere:
Oliver Vingaard
David Manata
Noah Manata

Oliver har til dagligt spillet på vores nuværende U12 årgang, mens David og Noah har spillet en årgang over for U13 holdet.

Der er tale om nogle drenge, som bare elsker at spille fodbold. De har alle været i Sanderum siden de var blot 3 år gamle. Gennem alle årene har det været nogle drenge, som er gået forrest både på og udenfor banen, hvor de har passet deres træning og kampe og i allerhøjeste grad prioriteret fodbolden højere end noget andet. De har de seneste år gået på Topcenter og senest i et forløb i OB.

- “Det har været en fornøjelse at have Oliver i vores trup, hvor han har med sit engagement og prioritering af vores hold har været et forbillede. Det glæder mig derfor at OB giver Oliver mulighed for at spille med de allerbedste i sin årgang.” - Ivan Vølund (U12 træner)

- “Tusind tak til tvillingerne for de sidste 2,5 år, hvor jeg har været træner for dem. Det er to meget talentfulde drenge, som altid har deres træning og er altid gået forrest som nogle ægte ledere med et stort smil på læberne. Jeg vil komme til at savne dem, men ønsker dem held og lykke fremover." - Michael Willumsen (U13 træner)

Fra klubbens side er vi ærgerlige over at miste drengene, men vi vil godt sige tusind tak for samarbejdet i de sidste mange år. Vi er stolte over at kunne sende disse tre drenge videre i systemet og ønsker dem alt mulig held og lykke. Vi glæder os til at følge jer fremover og håber ikke i vil glemme jeres tid i Sanderum. Uanset hvad fremtiden bringer er de altid velkommen tilbage i den rigtige stribede trøje.

- “Vi har været meget glade for Sanderum som vores klub - både for børn og os forældre på sidelinjen. Det har været et trygt og godt men samtidig udfordrende fodboldmiljø, hvor der både har været plads til hygge og det sociale samtidig med fodbold mod nogle af de allerbedste hold i Danmark.”

- “Trænerne har troet på drengene og givet dem mulighed for at udvikle sig, og nu får de mulighed for at prøve sig selv af i OB’s akademi. De 3 glæder sig - selvom de selvfølgelig kommer til at savne den klub, hvor de og vi som familie har tilbragt mange hundrede timer de seneste år. Og vi er glade for at vide, at der også fremover vil være en plads til dem i den (rigtige) blå- og hvidstribede trøje,” siger forældrene.

Oliver spiller sin sidste kamp i morgen mandag hjemme mod Marienlyst kl 17.30, mens David og Noah spiller i sidste kamp på lørdag hjemme mod Vejle kl 11. Så kom endelig og støt drengene i deres sidste kamp i klubben.