Cafeteriet åbner op torsdag d. 28.maj

25. maj 2020 kl. 19:54
Hej alle
Cafeteriet åbner op torsdag d. 28.maj.
Der er åbent kl. 16-21 mandag -torsdag, fredag er der lukket.
Lørdag åbent efter behov.
Vil I være venlig at sende besked til jeres spillere.
Vh Gitte

Retningslinjerne er blevet tilrettet, så det nu er muligt for klubber at åbne for salg i deres cafeteria, så længe alle sundhedsmyndighedernes retningslinjer og generelle anbefalinger overholdes.

De ændrede retningslinjer betyder, at fodboldklubber nu kan begynde at tjene lidt penge på salg i deres klubhus igen, og det glæder næstformand i DBU, Bent Clausen:

”I denne meget specielle tid glæder vi os over, at det lige så stille er muligt at åbne fodboldklubberne mere og mere. Til at begynde med savnede vi alt i og omkring fodboldklubben. De sidste par uger har vi fået lov at komme ud på banerne og træne igen. Vi ser, at klubberne agerer meget ansvarligt, og nu er det også muligt for vores klubber at begynde at tjene penge på salg i deres cafeteria, og det er jo glædeligt. Det er små åbninger, som vi må bifalde i denne tid, imens vi fortsat glæder os rigtig meget til at kunne åbne klubhusene helt og komme ud og spille kampe igen” siger Bent Clausen.