Det Faglige Hus giver en hånd

27. oktober 2019 kl. 13:27

Det Faglige Hus giver en hånd

Nu har du chancen for at få 1.000 kr. eller meget mere til din klub. Melder du dig ind i Det Faglige Hus, og oplyser du på indmeldelsen, hvilken klub du ønsker at støtte, så sender Det Faglige Hus 1.000 kr. af sted, når du har betalt dit første kontingent til Det Faglige Hus..
Sådan bliver du medlem
Har din klub, dit hold eller forening en aftale med os, skal du blot udfylde indmeldelsen til Den Faglige Hus og huske at vælge "Min klub sponsorat", når du bliver spurgt om, hvor du har hørt om Det Faglige Hus. Herefter skal du skrive navnet på din klub i bemærkningsfeltet.
Meget mere end 1.000 kr.
Der er ingen grænser for, hvor stort et sponsorat din klub kan få.
Du skal bare sprede budskabet om, at alle, der melder sig ind i Det Faglige Hus, er med til at støtte klubben med 1.000 kr. Er I fx 5 personer der bliver medlem, giver det 5.000 kr. til jeres klub.