Det er tid til betaling af efterårets kontingent!

22. februar 2019 kl. 08:31

Det er tid til betaling af efterårets kontingent!

Betalingsdatoen :  1. oktober 2019

Vi kan kun udsende opkrævning til de der pt. er indmeldt. Hvis de endnu ikke er meldt ind og ikke har modtaget en opkrævning efter den 1. oktober, bedes du venligst kontakte kassereren på mail : sanderumdk@hotmail.dk

Vær opmærksom på at vi er blevet lidt strengere med tidsfristerne, så hvis du ikke har betalt inden den 14. oktober bliver du spærret og de må ikke træne / spille før kontingentindbetalingen er bragt i orden.

Klubben er altid positivt indstillet med hensyn til medlemmernes eventuelle finansielle problemer, og vi kan altid finde en alternativ betalingsplan men en ting er sikkert .... Ingen betaling = Ingen kampe eller træning.

Ved online indmelding/udmelding eller adresse ændring, skal du bruge SB’s online formular.

www.sanderumboldklub.dk/medlemsskab/indmeldelse-udmeldelse-ny-adresse/

Mvh