HUSK : LokalBolig Odense

image LokalBolig Odense
17. marts 2019 kl. 11:13

Samarbejdsaftale: Sanderum Boldklub har aftalt med LokalBolig Odense, at SB henviser kunder til LokalBolig Odense.

Hvis de efterfølende sætter deres ejendom til salg ved LokalBolig Odense modtager Sanderum Boldklub 3.000,-

Sælger skal blot nævne Sanderum Boldklub.

Kontakt LokalBolig Odense ,Hjallesevej 6, 5000 Odense C

www.lokalbolig.dk

Om LokalBolig .

Boligsalg med passion

LokalBolig a/s ejes i fællesskab af Handelsbanken og de enkelte LokalBolig-mæglere. LokalBoligs kædesekretariat har til opgave at være bindeled mellem mæglerne og banken, således at samarbejdet og servicen over for fælles kunder optimeres.

Kædesekretariatet er endvidere ansvarlig for fælles aftaler om IT, indkøb, website og konceptudvikling, ligesom det er ansvarlig for opfyldelse af de vedtagne strategier, værdigrundlag og handlingsplaner samt for kædens fortsatte vækst i form af nye butikker.