Nyt fra ungdomsafdelingen - August 2020

17. august 2020 kl. 09:34

Hverdagen banker nu for alvor på igen. Boldene ruller på banerne, og de første kampe er spillet. Der er atter godt med liv i klubben, og nogle spændende måneder venter.

Renovering af omklædningsrum

Odense Kommune har sat gang i renoveringen af vores baderum i omklædningsrummene. Det medfører en lille udfordring p.t., da alle omklædningsrum stort set er lukkede. Men det går nok, da der grundet den nuværende COVID-19 situation ikke bades.

Det bliver dejligt når arbejdet er færdigt.

Børnestævner

I den kommende weekenden starter Børnestævnerne (fra U5 til U11). Hermed en opfordring til forældrene, at I husker og melde til og fra på Kampklar, da det er trænernes redskab til holdtilmeldinger.

I Sanderum BK vil vi gerne have så mange børn til kamp som muligt. Det er her de udvikler deres holdfællesskaber.

Klubmesterskab fodboldgolf

Jeg har sendt ud til alle trænere/ledere, og i klubhuset ligger der ligeledes sedler om arrangementet. Jeg håber, at vi kan skabe en ny, og lidt anderledes tradition, hvor spillere, forældre og klubben mødes til et par sjove timer.

Du/i vælger selv mellem tre tidspunkter, hvor det passer Jer;
-fredag 25/9 mellem kl. 17-20
-lørdag 26/9 mellem kl. 10-13
-søndag 27/9 mellem kl. 10-13

Der spilles i følgende rækker;
U8-10
U11-12
U13-14
Senior/old boys
Forældre

Fodbold fitness

Fodbold Fitness er flyttet fra mandag til onsdag. Stadig med start klokken 17.

John Emil Johansen
Børne- og Ungdomskonsulent