Forældrehjælp

Til alle forældre omkring ungdomsholdene i Sanderum Boldklub.

Sanderum Boldklub er en stor og på mange måder en velfungerende fodboldklub for piger og drenge, unge og gamle.

En af grundene til at klubben er velfungerende og oftest med mange hold i hver årgang er, at rigtig mange yder en stor indsats. Det er umuligt at drive en klub, hvis ikke alle giver en hånd med ind imellem.

Det daglige arbejde varetages af en stor gruppe ledere, trænere og holdledere.

De afsætter meget af deres sparsomme fritid til dette ungdomsarbejde, som selvfølgelig er utrolig spændende og givende, men også tidskrævende. Betalingen for dette arbejde er, for de flestes vedkommende, symbolsk.

Ud over folk til den faste træning og kampene har klubben brug for frivillige til forskellige større eller mindre jobs, og i den forbindelse er det nødvendigt, at ALLE forældre giver en hånd med, så det ikke er de samme hænder, der løfter alle opgaver.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi i klubben gerne vil involvere alle forældre mest muligt. Vi synes nemlig at det er en styrke, at I viser engagement og hjælpsomhed og så frigør det såvel trænere som holdledere for arbejdsopgaver, som ligger ud over det sædvanlige. Derfor vil vi kraftigt opfordre jer til at støtte de opgaver, som er vigtige i gennemførelsen af sæsonen i afdelingen.

Mere info til de enkelte opgaver vil komme løbende.

Spørgsmål vedr. opgaver; send en mail til sanderumdk@hotmail.dk

Med sportslig hilsen

Sanderum Boldklubs Bestyrelse + div. udvalg, og ikke mindst trænere og holdledere!