Hvorfor være sponsor i SB?

I Sanderum Boldklub ønsker vi at skabe så gode rammer som muligt for vores medlemmer/spillere.

I de over 85 år klubben har været i gang, er meget lykkedes for os, såvel sportsligt, som socialt, dette er ikke mindst takket være alle de sponsorer, der gennem tiderne har hjulpet foreningen.
Der er mange frivillige hænder i Sanderum Boldklub, men hænder gør det desværre ikke alene.

Vi er dog stadig ikke på det organisatoriske og sportslige niveau, som vi ønsker. Det er en del af klubbens erklærede værdigrundlag, at vi aldrig stiller os tilfredse med tingenes tilstand.

Vi mener, at det altid er muligt for os at forbedre os. Det er her at vores samarbejdspartnere kommer ind i billedet, som en understøttende faktor. Deres bidrag giver os frihed til at fokusere på de organisatoriske og sportslige forhold, så vi kan få opfyldt vores visioner, det være sig sportsligt som socialt.

Sanderum Boldklub er en bredde klub med plads til elite.

At være samarbejdspartner med Sanderum Boldklub er mere end blot en synliggørelse og profilering af virksomheden og dens produkter.
Det er i høj grad et samarbejde, hvor klubben og klubbens medlemmer aktivt deltager og støtter virksomheden, hvor det er muligt.

Det er en unik mulighed for at tage del i en sportslig ambitiøs og udfordrende udvikling i et stort aktiv i lokalområdet, som gavner og glæder rigtig mange piger som drenge, børn som voksne.

På forhånd tak for støtten.

Bestyrelsen i Sanderum Boldklub