Kontingent

Kontingent opkræves 2 gange årligt, henholdsvis i foråret og i efteråret  , eller ved indmeldelsen.

Vær opmærksom på, at når du betaler med indmeldelse tilmelder du dig samtidig til et abonnement i klubben, som giver klubben mulighed for automatisk at trække kommende kontingentopkrævninger på dit kort. Dine kort oplysninger bliver ikke opbevaret af klubben eller DBU - de ligger udelukkende hos vores certificerede betalingspartner. Du kan til enhver tid ændre dit tilmeldte betalingskort via Mit DBU.

Såfremt man ønsker at melde sig ud af klubben, eller på anden måde ikke deltager i træningen / kampe, udbetales der ikke kontingent tilbage, da kontingent betales for hele halvåret.

Hvad går kontingentet til?

Indkøb af materialer (bolde, kegler, veste, lægetasker, osv.), tilmelding til DBU Fyn turnering udendørs, dommere, trænerkurser, deltagelse i FS stævne, samt bøder for aflyste kampe pga. udeblivelser og for sene afbud. osv.

Udmeldelse

Udmeldelse kan kun ske via vores hjemmeside og udmeldelse til trænere er ikke gyldige, det er OK at orientere træneren, men man skal selv sørge for at melde sig ud via vores hjemmeside.

Udmeldelse foregår via dette link: Udmeldelse

Kontingent restance

Vi fremsender 1 rykker, inden en spiller udelukkes fra træning og kampe. Det betyder, at en spiller i restance ikke kan spille eller træne før restancen er betalt.

Klubben er altid positivt indstillet med hensyn til medlemmernes eventuelle finansielle problemer, og vi kan altid finde en alternativ betalingsplan, men en ting er sikkert: Ingen betaling = Ingen kampe eller træning.

Tjener SB penge på medlemmerne?

Nej, klubbens udgifter bliver dækket af tilskud fra bla. kommunen, kontingenter, sponsor, men også kun lige.

Et eventuelt overskud sættes til side til dårlige tider og evt. uforudsete udgifter. De eneste, der tjener noget på kontingentet, er klubbens medlemmer, der får en masse gode oplevelser og god motion.