Frivillige Søges til Køkkenrenovering!

31. januar 2024 kl. 06:32
Frivillige Søges til Køkkenrenovering! 💪🏼
Hej Sanderum Boldklub-familie! 🌟
Vi har fantastiske nyheder at dele med jer! 🎉 Vi har fået bevilget en pulje penge til at give vores køkken en kæmpe overhaling! 🛠️💙
Kommunen betaler 2/3 af projektet, og resten skal vi betale.
Det skal totalrenoveres, så med nye skabe og hårde hvidevarer, samtidig med at lageret skal struktureres bedre med skabe og en opvaskestation.
Der vil være rigtig meget arbejde i det, som vi skal bruge jeres hjælp til, ellers kan det ikke lade sig gøre.
For at kickstarte dette spændende projekt, har vi brug for DIN hjælp! 🤝 På lørdag kl. 9.00 inviterer vi dermed alle frivillige kræfter til at deltage i nedrivningen af vores gamle køkkenfaciliteter. samt oprydning i kunstgræsskuret, så der er plads til det der skal opbevares mens projektet står på. Det bliver en sjov dag med fællesskab, grin og en god arbejdsindsats! Klubben vil naturligvis være vært for noget til ganen i løbet af dagen.
Hvis vi skal være færdige til sæsonstart, så skal vi i gang nu!
📅 Dato og tid:
Lørdag d. 3. februar kl. 9.00-?
📍 Mødested:
Sanderum Boldklub, Holkebjergvej 45, 5250 Odense SV
Arbejdsopgaver:
Nedrivning af gamle køkkenfaciliteter
Sortering og bortskaffelse af materialer
Oprydning i kunstgræsskuret
Måske en lille pause med kaffe og snacks 😉
Tag dine venner, familiemedlemmer og naboer med!
Har du ekstra værktøj? Tag det med dig! det er begrænset hvad vi har i klubben. Tag også gerne din trailer med, så vi kan få affald på genbrugspladsen.
Del dette opslag for at sprede budskabet!
Vi sætter pris på enhver indsats, stor som lille. Sammen kan vi skabe et endnu bedre fællesskab i vores elskede klub. 🙌💙
Vi ser frem til at se jer på lørdag og starte op på at skabe noget magisk sammen! ✨
Skriv jer gerne op her i tråden, så vi ved hvor mange der har mulighed for at hjælpe. eller meld til på begivenheden https://www.facebook.com/events/1394578724495926
Mange fodboldhilsner,