Julehilsen fra Formanden

15. december 2023 kl. 14:45

Kære medlemmer, trænere, frivillige og alle Sanderum Boldklubs venner,

Jeg ønsker jer alle en glædelig jul og et lykkebringende nytår! 🎄🎅

2023 har været fyldt med opgaver og udfordringer, hvor vi sammen har stået stærkt og vist, hvad fællesskab og sammenhold kan og betyder. I har alle bidraget til, at Sanderum Boldklub fortsætter med at være et hjerte i vores lokalsamfund. Jeg er stolte over vores lille forening, og af alle jer der er en del af den, på den ene eller anden måde.

Jeg vil gerne takke alle frivillige, trænere, spillere og deres familier for jeres dedikation og engagement. Uden jer ville vores klub ikke være det samme. Lad os se tilbage på de gode øjeblikke, vi har delt, og se frem til et nyt år fyldt med spændende udfordringer og succesoplevelser.

Må jeres juleferie være fyldt med varme, glæde og hygge sammen med jeres nærmeste. Lad os se frem til et nyt år, hvor bolden igen ruller på Vestfalen stadion, og vi sammen skaber flere uforglemmelige øjeblikke på og uden for banen.

Glædelig jul og et fantastisk nytår til jer alle!

De Kærligste Sportslige hilsner,

Kristian Dybmose