Støt SB med OK tankkort og App.

Sanderum Boldklubs Sponsoraftale med det forbrugerejede energiselskab OK.

OK støtter sammen med de lokale OK-forhandlere omkring 600 foreninger over hele landet.

Sponsoraftalen går ud på, at Sanderum Boldklub får et lille beløb hver gang der tankes på de benzinkort, der er udstedt til støtte for foreningen.
Benzinen bliver ikke dyrere af den grund, da det er OK og forhandleren, som betaler til foreningen.

Så her kommer en stor opfordring til alle Sanderum Boldklub medlemmer:
Tag rigtig godt imod Sanderum Boldklub repræsentanter, når de ved forskellige arrangementer i Sanderum Boldklub vil tilbyde et OK-kort.
Det er også muligt at bestille et kort på www.ok.dk. (Angiv Sponsornummer: 560063)

Eller hent app i dag.

Filosofien bag det her er, at jo flere af Sanderum Boldklubs medlemmer og øvrige borgere, der tanker brændstof på OK kort (tegnet via Sanderum Boldklub) og bruger dette kort, hver gang de tanker, desto flere penge flyder der ind i Sanderum Boldklubs kasse, således at vi kan få den bedst mulige økonomi i vore afdelinger, dvs. penge til tøj, udstyr, ture med mere!!

Har I allerede et kort, så vil vi meget gerne have jer registreret i vort regi.

I kan melde jer, når vi har et af vore arrangementer, i klubhuset eller ved at sende en mail til: sanderumdk@hotmail.dk