Glædelig Jul fra Sanderum Boldklub

20. december 2021 kl. 12:45
Kære medlemmer, forældre, trænere, ledere, sponsorer og samarbejdspartnere
Vi kan sammen kigge tilbage på et år, der igen er gået med Corona restriktioner og jeg håber, at I og jeres kære er kommet igennem året uden at blive ramt.
Jeg vil sige mange tak for jeres indsats, så vi kunne gennemføre klublivet med Corona.
Nu ser vi fremad og vi vil i 2022 fortsat gøre alt, hvad vi kan for at holde Corona på afstand, så alle medlemmer kan komme til fodbold og vi kan få en masse liv og glæde i vores klub.
Allerede nu ved vi at Fodboldens dag bliver d. 11. juni 2022, hvis Corona restriktionerne tillader det, så sæt X i kalenderen allerede nu.
SB skal være en klub i udvikling, vi alle skal være med til at gøre en forskel.
Vi er i gang med at udvikle børne- og ungdomsafdelingen, hvor den enkelte spiller bliver sat i fokus og vi har i vores samarbejde med BBB et mål om at fastholde de lokale spillere i ungdomsafdelingen.
SB er også med i samarbejdet ”Velfærdens Fundament” i Dyrup/Højme.
På vegne af Sanderum Boldklub vil jeg gerne ønske jer og jeres familie en rigtig glædelig jul, samt et godt nytår og tak for det gamle år.
Mange julehilsner
Formand Gitte Rosborg