Webshop

Tryk på logoet herunder for at gå til webshoppen for det pågældende hold:

Sådan bestilles SB sportstøj som sponsor eller med sponsornavn.

1) Send en mail til Michael Willumsen (mw@sanderumboldklub.dk), som det første med bestilling og sponsor navn. Der skal gives grønt lys fra klubben før køb/bestilling.

2) Derefter bliver der fra klubbens side sendt en mail til Sport og Profil kontakten, som bekræfter bestillingen.

3) I skal selv kontakte Sport og Profil - se kontaktinfo nedenfor.

##  SB ´s egen kamptøj , må der ikke sættes spillerens navn på, da det er SB´s klubtøj og dermed tilhører klubben.

Sponsor til kamptøj:

• Sponsor betaler kamp tøjet (trøje+buks+strømper) og får deres logo på trøjen.
  • Hvis I vil have spillers navn på en trøje skal I købe den selv. Den skal være magen til den der hører til kamp tøjet også med (sponsor navn på), det er spillerens egen trøje (da I selv betaler den).
  • Hvis spillerne vil spille kamp i deres egen(med navn på) er det ok, hvis den ikke er forvasket eller i stykker.
  • På den måde har vi et helt sæt kamp tøj uden navn, så de spillere, der ikke vil/har mulighed for, at købe en med navn på, kan spille med klubbens trøje.
  • Al egenbetaling er spillernes egen tøj (- kamp tøj). Så kan vi som klub stå inde for, at spillerne ikke SKAL købe en trøje selv.
  • Trænings tøj og klubdragt må der gerne komme spillerens navn på.
  • Sponsor til tøjet skal skrives i bestillingen på mail.
  • Den bliver videresendt til Sponsorudvalget.

Vi har fået lavet en pakke med kamptøj, udebanetøj, træningstøj og klubdragt.