Har du husket at betale dit kontingent ?

10. april 2023 kl. 16:40

Har du husket at betale dit kontingent for foråret 2023 ??? Modtager vi ikke betaling fra dig eller hører fra dig på vores rykkere....Såfremt man ikke betaler kontingent, så bliver ens profil automatisk spærret for at kunne blive udtaget til holdkort, og træneren vil således ikke kunne benytte dig. Spærringen sker 7 dage efter opkrævningen. Klubben er altid positivt indstillet med hensyn til medlemmernes eventuelle finansielle problemer, og vi kan altid finde en alternativ betalingsplan, men en ting er sikkert: Ingen betaling = Ingen kampe eller træning.

BESTYRELSEN I SANDERUM BOLDKLUB

## INFO:  Skift eller tilknyt betalingskort

Log ind på Mit DBU (eller barnets) og gå til "Mine oplysninger", vælg "Mine abonnementer" og du kan kun nu se det/de betalingskort som er tilknyttet dig som medlem af en klub. Kan du ikke se et betalingskort, så er der ikke tilknyttet et betalingskort til dit medlemskab i klubben.

For at skifte betalingskortet skal du blot klikke på "Tilknyt et andet kort" og efterfølgende udfylde kortoplysningerne fra dit nye kort.

Man kan kun se de betalingskort, som er tilknyttet en selv og altså ikke betalingskort som måtte være tilknyttet en spiller som man er kontaktperson for. Så skal man eks. skifte et betalingskort som er tilknyttet sit barn, så skal man altså logge ind på Mit DBU som barnet og ikke som sig selv.