Automatisk kontingentkørsel d.1 sept 2023

30. august 2023 kl. 14:51

AUTOMATISKE KONTINGENTKØRSEL

Efterår / vinter kontingentopkrævning er den 01.09. 2023

I tilfælde af, at det ikke er muligt for vores betalingspartner, at trække kontingentet på dit betalingskort, så sendes der i stedet en e-mail med et betalingslink.
Herfra skal du så tilmelde dine nye kort oplysninger. Tjek eventuelt dit spamfilter / uønsket post, da den har det med at lægge sig derover i.

Typiske årsager til at det ikke lykkes systemet at trække beløbet er:

• Udløbet kort
• Mistet/tabt kort
• Stjålet kort
• Manglende dækning på kort
• Frameldt kort (dog kun i få tilfælde, at man selv - helt bevidst - har frameldt sig ordningen via sin DBU-profil)

Uanset årsag, så sendes der i stedet en betalingsmail med et betalingslink i.

Når betalingsfristen overskrides, så spærres man automatisk for brug på holdkort - og man modtager en betalingspåmindelse via e-mail.

Spærringen ophæves ved betaling via linket i tidligere fremsendte mail.

Dine kort oplysninger bliver ikke opbevaret af klubben eller DBU - de ligger udelukkende hos vores certificerede betalingspartner. Du kan til enhver tid ændre dit tilmeldte betalingskort via Mit DBU.

Tony Joyce

Kasserer